NaZaNiN jOoN
هر جایی را که نگاه می کنم پـر است از وجود آدم های بی وجود

 

 

وقتی می گویم : دیگر به سراغم نیا !
فکر نکن که فراموشت کرده ام ….
یا دیگر دوستت ندارم !
نه ….
من فقط فهمیدم :
وقتی دلت با من نیست ؛
بودنت مشکلی را حل نمی کند ،
تنها دلتنگترم میکند … !!!

 

 

 

 

 

 

مهم نيس پشتَم بد گفتي !!
مهم اينه که آب دريا با دهن سگ کثيف نميشه ...

 

 

 

 

 

می خواهم گیاه خوار شوم از دستت....بس که مرا خر فرض کردی!!!

 

 

 

 

 

اونايي كه در جواب حرفت ميگن"هر جور راحتي"
بايد با جفت پا بري تو صورتشون تا بفهمن چطوري ر احتي

 

 

 

 

آهای حسود،دیگه نمی خوام کور بشی!!!گناه داری..... از خدا می خوام دو تا چشم اضافه بهِت بده که بیشتر بسوزززی ... !!

 

 

 

 

 

هر وقت زندگی یه ضربه بهت زد ، آروم لبخند بزن و بهش بگو :

” جوجه ! همه زورت همین بود !؟ “

 

 

 

 

 

هر وقت زندگی یه ضربه بهت زد ، آروم لبخند بزن و بهش بگو :

” جوجه ! همه زورت همین بود !؟ “

 

 

 

 

 

 

یه روزایی
یه شبایی
به یه ادمای خاصی خیلی احتیاج داری
گوشیتو بر میداری شمارشو بگیری
اما میدونی بی فایدس
اینقدر دلگیر و دلتنگی که یهو بخودت میای
میبینی خیره شدی به یه صفحه ی خالی بیجواب
اشکات سرازیر شدن
بعد با خودت فقط یه جمله میگی
اون همه دوست داشتن
اخرش چرا اینطوری شد . . .

 

 

 

 

 

 

 

این جماعت می گفتن
اشک هایت را
خرج رفتنش نکن
راست می گفتن
بی من
تو
مفت هم نمی ارزی

 

 

 

 

 

 

وقتی چند تا کوتاه فکر
معنی محبت و دل سوزی رو
از عشق و علاقه تشخیص نمیدن
وضع بهتر از این نمیشه ..!

 

 

 

 

 

 

تو زن باش من مردت میشم ... تو حوا باش من آدمت میشم ... تو باش لعنتی فقط تو باش ، من نباشی نابود میشم !

 

 

 

 

 

مستم از باده ،که مستی هم بلاست
باده ی عاشق زهر باده جداست
بی وفا ، مستی مگر از باده ی عشقت نبود

کین چنین دل را شکستی،کین شکستن هم خطاست

 

 

 

 

 

 

نون و پنیر و چایی ، قصه ی آشنایی ، الهی یاد نگیری هرگز تو بی وفایی ، روی گلهای نرگس با یه مداد قرمز ، هزار دفعه نوشتم : زندگی بی تو هرگز !

 

 

 

 

 

چندی ست که بیمار وفایت شده ام / در بستر غم، چشم به راهت شده ام / این را تو بدان گر بمیرم روی / مسئول تویی که من فدایت شده ام 



نظرات شما عزیزان:

رویا
ساعت15:34---9 ارديبهشت 1392
سلام به منم سر بزن عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: <-TagName->
دو شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب:,1:54به قلم: نازنین جوون ™